فهرست مقاله

سنت دوست داشتنی خرید سوغات، بخشی از سفر هست که برای هر مسافری جذابیت داره. فرقی نمی کنه که شما مسافر تور کیش باشین یا مسافر تورهای خارجی، در نهایت خرید کردن به خصوص خرید سوغات می تونه یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفرتون باشه.

شهر های توریستی زیادی مثل شیراز، اصفهان، مشهد، یزد و … سوغاتی های معروفی دارن که تقریبا هر مسافری که به این شهر ها سفر می کنه، میدونه که باید چه چیزی از سفر تور شیراز یا تور مشهد با خودش سوغات ببره!

حالا اگه شما تصمیم دارین با خرید تور کیش، به این جزیره زیبا سفر کنین، شاید از خودتون بپرسین که چه سوغاتی هایی می تونین از سفرتون با تور کیش با خودتون بیارین!
در ادامه این مطلب آواسیر، تصمیم داریم شما رو با محبوب ترین سوغات کیش آشنا کنیم.

خرید تور کیش

در واقع شما با خرید تور کیش به یکی از زیباترین جزیره ها در قلب منطقه آژاد تجاری، در حاشیه ی خلیج فارس سفر می کنید.

در سرتاسر این جزیره، انواع و اقسام اجناس مختلف از برندهای معروف، وجود دارن که نسبت به سایر شهرها قیمت های مناسب تری دارن.

شکلات و قهوه؛ محبوب ترین سوغات تور کیش

جزیره کیش، یه جورایی بهشت قهوه و شکلات محسوب میشه، چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ تنوع و کیفیت، قهوه و شکلات های جزیره کیش حرف اول رو می زنن. در واقع جزیره کیش، برای خرید انواع قهوه ( قهوه سبز، قهوه ترک، اسپرسو، نسکافه، کاپوچینو و.. ) مناسب ترین گزینه هست. در کنار قهوه، محبوب ترین برندهای شکلات دنیا مثل نوتلا، نسنله، پیاستن، ایگل پریمیوم، گیلیان، تسیر، کاوندیش، هلما و… هم جزو محبوب ترین سوغاتی های تور کیش به شمار میان.

سوغات کیش

پوشاک؛ متنوع ترین سوغات تور کیش

با وجود مراکز خرید متنوع جزیره کیش، خرید پوشاک با کیفیت، یکی از مهمترین دلایل سفر به کیش، محسوب میشه. وجود برندهای معروف، تنوع لباس ها و قیمت مناسب نسبت به شهر های دیگه، باعث شده که اکثر مسافرهای تور کیش، پوشاک رو به عنوان سوغات تور کیش انتخاب کنن.

سوغات تور کیش چیست

عطر و ادکلن؛ پر طرفدار ترین سوغات تور کیش

یکی از پر طرفدار ترین سوغاتی های جزیره رو عطر و ادکلن ها تشکیل میدن، دلیلش هم قیمت مناسب و هم برند بودن ادکلن هاست که با توجه به اینکه کیش منطقه آزاد تجاری محسوب میشه، مسافر ها می تونن با هزینه ی بسیار کمتری لوازم مورد نظرشون رو از برندهای معروف خریداری کنن.

عطر و ادکلن تور کیش

صنایع دستی جزیره؛ ارزشمند ترین سوغات تور کیش

خرید صنایع دستی، به عنوان نماد فرهنگی هر شهر، جزو سوغات ارزشمند اون منطقه به شمار میاد. کیش هم مثل خیلی از شهرهای ایران صنایع دستی منحصر به فرد خودش رو داره.

صنایع دستی که می تونین  در سفر با تور کیش از این جزیره زیبا خریداری کنین، شامل محصولات صدف کاری شده، گوش ماهی، پولک، صدف، مرجان و همینطور انواع گلیم های سوزنی، پارچه های گلابتون دوزی شده، کوزه های سفالی ، سبدها و حصیرها میشه.

صنایع دستی تور کیش

ماهی و میگو؛ خوشمزه ترین سوغات تور کیش

تنوع عالی و طعم فوق العاده ی آبزیان دریای خلیج فارس، صید ماهی و میگو رو به یکی از اصلی ترین مشاغل بومیان جزیره تبدیل کرده.

غذاهای دریایی، در هر جای دنیا طرفدارهای خودشون رو دارن و رستوران های جزیره بهترین نوع غذاهای دریایی رو سرو می کنن.

انواع میگو ها و ماهی های تازه و خوش طعم می تونن جزو خوشمزه ترین سوغاتی هایی هستن که می تونین در سفر تور کیش خریداری کنین.

ماهی و میگو جزیره کیش

در مطلب معرفی بازارها و مراکز خرید کیش، راجع به اینکه چه اجناسی رو از کدوم مراکز خرید و بازارها بخرین، بهتون اطلاعات کافی دادیم.

اگه تصمیم دارین سفری مقرون به سفر به کیش داشته باشین، می تونین برای خرید تور کیش، از طریق شماره 05131700، با کارشناسان تور کیش ما در تماس باشین.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700