فهرست مقاله

پایتخت تایلند، شهر زیبای بانکوک، یکی از پر طرفدار ترین شهرهای تایلند است که به شدت مورد توجه تورسیت ها و گردشگرانی است که با خرید تور تایلند، به این شهر دوست داشتنی سفر می کنند. جاذبه های بانکوک از معبدهای باشکوه و کاخ های پادشاهی تاریخی اش تا رستوران های بی نظیرش هر گردشگری را برای سفر به این شهر وسوسه می کند. این شهر پرجمعیت و بزرگ در واقع ترکیبی از زندگی مدرن و کهن است. اگر شما هم قصد دارید با خرید تور تایلند به این شهر زیبا سفر کنید، در این مطلب، با آواسیر24 همراه شوید چون تصمیم  داریم شما را با برخی از محبوب ترین جاذبه های بانکوک آشنا کنیم.

شهر بانکوک

رود چائو فرایا

از وسط شهر زیبای بانکوک، از میان برج های بلند و خانه های کوچک چوبی بومیان، رودی آبی رنگ می گذرد که تمام  هیاهو و سر و صداهای شهری را با خود به خلیج تایلند می برد. بر روی رود چائو فرایا، قایق هایی در رفت و آمد  هستند که تماشای شهر را برای گردشگران لذت بخش تر می کند. زیبایی این رود در شب های بانکوک با درخشش نور چراغ های  شهر بیشتر می شود.

رود چائو فرایا

وات آرون

در گوشه ی غربی رود چائو فرایا ، معبدی  با معماری باشکوه به نام وات آرون وجود دارد. این معبد بزرگ و زیبا یکی از خاص ترین معابد شهر بانکوک است که در سفر با تور تایلند می توانید از آن دیدن کنید، عظمت و طراحی خاص وات آرون این معبد  را به یکی از منحصر به فرد ترین جاذبه های بانکوک تبدیل کرده است.خوب است بدانید که این معبد باشکوه بیش از ۷۰ متر ارتفاع دارد و نام دیگر آن معبد سپیده دم است و تماشای آن در هنگام طلوع و غروب آفتاب خیره کننده است.

وات آرون

گراند پالاس

مشهورترین مکان شهر بانکوک، گراند پالاس است. بنایی باشکوه با طراحی منحصر به فرد و زیبا که قدمت آن به سال ۱۷۸۲ باز می گردد و زمانی به درازای ۱۵۰ سال به عنوان قصر تایکینگ مورد استفاده بوده است. مهم ترین بنایی که در مجموعه کاخ های پادشاهی یا همان گراند پالاس وجود دارد، معبد وات پراکائو است.

گراند پالاس

مرکز خرید mbk

خرید کردن در سفر ، همواره یکی از لذت بخش ترین تفریحات محسوب می شود. در تور بانکوک، شما می توانید این لذت را در مرکز خرید mbk تجربه کنید. مرکز خرید mbk، از بزرگترین و مشهورترین مراکز خرید بانکوک است. در این مرکز خرید، ۸ فروشگاه و ۲۰۰۰ غرفه دارد که شامل انواع اجناس مارک و برند و البته اجناسی نامعتبر و فیک است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. در این مرکز خرید چندین رستوران با انواع غذاهای خوشمزه تایلندی وجود دارد که سر زدن به آنها بعد از خستگی خرید خالی از لطف نیست.

مرکز خرید mbk

محله چینی ها

در شهر زیبای بانکوک، محله ای وجود دارد به نام جاده یائومارت که ساکنین آن چینی ها هستند. این محله به خاطر رستوران های چینی اش در بین توریست های بانکوک شهرت دارد. با خرید تور تایلند حتما سری به این محله بزنید. رستوران های آن انواع غذاهای خوشمزه و منحصر به فرد چینی سرو می کنند، مانند: دامپلینگ، وانتان ، چومین، اسپرینگ رول، اردک کبابی و غیره، که برای شما تجربه ای متفاوت خواهد بود.

محله چینی ها بانکوک

موزه ی جیم تامسون

در واقع این موزه، خانه جیم تامسون یک تاجر آمریکایی بوده است. مردی که به خاطر علاقه اش به هنر شرقی، سال ها درون خانه اش را با انواع بی شماری از آثار هنری آسیایی تزئین کرده است. امروزه این خانه با کلکسیون هنری آسیای جنوب شرقی اش، تبدیل به موزه ای شده، که توجه توریست ها و گردشگران را به خود جلب کرده است. حتی می توان گفت که این تاجر آمریکایی با آثار هنری که در خانه اش جمع آوری کرده است به نوعی هنر شرقی را زنده نگه داشته و جاذبه ای به جاذبه های بانکوک افزوده است.

موزه ی جیم تامسون بانکوک

برای خرید تور تایلند و سفر به شهرهای زیبای بانکوک، پاتایا و پوکت، می توانید از طریق شماره 05131700 با همکاران تور خارجی آواسیر 24 تماس بگیرین.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700