فهرست مقاله

پوکت، یکی پر آوازه ترین جزیره های توریستی تایلند هست که حتی با تماشای تصاویر آن هر گردشگری برای خرید تور تایلند و سفر به جزیره زیبای پوکت وسوسه خواهد شد.. جزیره ای  که همچون بهشتی در تایلند می درخشد و  درخشش طبیعت زیبا و بی نظیرش چشم هر بیننده ای را خیره می کند. در این مطلب از وبلاگ آواسیر۲۴ از شما دعوت می کنیم تا با گوشه ای از طبیعت زیبا و دل انگیز جزیره پوکت آشنا شوید.

پوکت

جزیره جیمز باند معروف ترین جزیره ی پوکت

جزیره جیمز باند جزیره ای فوق العاده زیباست که در خلیج آنگا  واقع شده است.  این جزیره در واقع،صخره ای غول پیکر با بلندای ۲۰ متری است که در آب های فیروزه ای خلیج خودنمایی می کند. جالب است بدانید که تقریبا ۴۴ سال قبل، جیمز باند برای ایفای نقشش در فیلم مردی با تفنگ طلایی به این جزیره می آید و از آن به بعد این جزیزه با نام جیمز باند معروف می شود. جزیره جیمز باند یکی از مشهور ترین جاذبه های پوکت است، قایق رانی در آبهای آبی خلیجی که توسط انبوه درختان سرسبز احاطه شده و صخره هایی مرتفع که سر از آب بیرون آورده اند در کنار صرف غذاهای دریایی، با طعم و مزه تند تایلندی، برای گردشگرانی که با خرید تورتایلند راهی جزیره زیبای پوکت می شوند، بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است.

جزیره جیمز باند

بازدید از روستای koh panyee را از دست ندهید

روستای کوه پان یی، روستایی است در میان کوه های سر به فلک کشیده سنگی، با خانه های چوبی رنگارنگ که بروی آب ساخته شده است. در واقع این روستا مکانی دنج برای میزبانی  گردشگرانی است که از جزیره جیمز باند دیدن کرده اند و برای صرف ناهار و اندکی استراحت با قایق به این روستا می آیند. روستای koh panyee یه منطقه عالی برای لذت بردن از غذاهای دریایی و  سنتی تایلند است. همچنین در کوه پان یی می توانید از صنایع دستی پوکت بازدید کنید و سوغاتی های با ارزشی خریداری کنید.

روستایی در نزدیکی جزیره جیمز باند

جزیره فی فی phi phi

یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین جاذبه های پوکت، جزیره زیبا و اسرار آمیز فی فی است. جزیره فی فی یک جزیره است که ۶ جزیره زیبا را در بر می گیرد و دو جزیره اصلی آن phi phi lei و  phi phi don  نام دارند. در کل، فی فی جزیره ای  است که زیبایی هایش از دل جنگل شروع شده و تا عمق دریا ادامه دارد. در این جزیره خبری از وسایل نقلیه و دود و دم نیست، تنها زمانی که دل به جنگل می زنید، می توانید با موتور های چهار چرخ و یا  با پای پیاده قدم در مسیر زیبا و سرسبز جنگل بگذارید و از لطافت آن لذت ببرید، همچنین می توانید در سواحل شنی زیبا، آفتاب بگیرید و گوش به صدای امواج خروشان دریا پسپارید، یا با قایق بر روی آب های آبی به گشت و گذار بپردازید و از غار های اسرار آمیز و ساحل میمون جزیره فی فی دیدن کنید.
اگر از آن دسته توریست هایی هستید که طرفدار حس هیجان و ترس همراه با لذت هتید، جزیره فی فی برای شما یکی از بهترین انتخاب هاست. در بخشی از جزیره، صخره ای با ارتفاع ۲۰۰ متری در کنار رودخانه واقع شده اکه گردشگران تور تایلند، می توانند ازبالای  این صخره مرتفع، با طناب به داخل رودخانه بپرند و فرود و پرشی فوق العاده هیجان انگیز را تجربه کنند. پس در سفرتان به پوکت تایلند گردش در این جزیره را از دست ندهید.

جزیره فی فی

قایق رانی در Phang Nga

فانگ نگا منطقه ای در پوکت است با مناظر سرسبز و زیبا و صخره های سنگی که رودخانه ای از میان مسیر زیبایش در گذر است. با قایق رانی بر روی این رودخانه می توانید تا دل کوه سفر کنید و از میان غارهای تاریک و پر رمز و راز بگذرید. این طبیعت کم نظیر و جذاب، کنجکاوی توریست های زیادی را برای داشتن یک روز متفاوت در سفر با تور تایلند وسوسه می کند.

قایق رانی در Phang Nga

سینمای شناور پوکت

تماشای فیلم در دل طبیعت،در آسمان پر ستاره شب، آن هم وسط اقیانوس تجربه ای کاملا متفاوت و به یاد ماندنی برایتان خواهد ساخت. در سال ۲۰۱۲ در جزیره کودو،  بر روی آب های آرام گرفته تالاب نای پی، سینمایی عجیب افتتاح شد. این سینما که به سینمای مجمع الجزایر معروف است، دارای سالنی شناور با طراحی ویژه و خاص است که از مواد بازیافتی ساخته شده است.این سینما عجیب شامل تخته هایی شناور است که بر روی آنها تعدادی صندلی برای تماشاگران در نظر گرفته شده است و یک سیستم نمایشگر فیلم که بین دو صخره سنگی بلند قرار گرقته است که علاقه مندان به فیلم و سینما را از سراسر دنیا به سمت خود می کشاند.

سینمای شناور پوکت

اگر شما هم قصد دارید با خرید تور تایلند به سرزمین لبخندها سفر کنید، می توانید از طریق تماس با شماره 05131700 ارزان ترین تورهای خارجی را با آژانس گردشگری آواسیر24، تجربه کنید.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700