فهرست مقاله

خط ساحلی ممتد و طویل مالزی در برگیرنده زیباترین جزایر و ساحل های آسیایی ست که به تنهایی یکی از جذاب ترین دلایل خرید تور مالزی و سفر به این کشور زیبا هستن.
در هر گوشه از خلیج و ساحل آرام این کشور زیبا، گنجینه ای طبیعی نهفته ست که تماشای آن بسیار لذت بخش است.
اگه تصمیم دارین با خرید تور مالزی، از منظره های خیره کننده این کشور دیدن کنین، خوندن ادامه این مطلب رو بهتون توصیه می کنیم.
برای آشنایی با تماشایی ترین جزایر تور مالزی با وبلاگ آواسیر24 همراه باشید.

خرید تور مالزی و سفر به سواحل جذاب
جزیره تیامون، بهشت اکتشافات زیر دریایی

تیامون یکی از بهترین جاذبه های دنیاست. جزیره ای که در صنعت موزیکال هالیوود، معروف به Bali Hai است.
این جزیره در بزرگترین ایالت مالزی یعنی پهانگ واقع شده، این ایالت با یک خط ساحلی زیبا محصور شده که منظره ای تماشایی از طلوع و غروب خورشید رو به تصویر می کشه.
جالب بدونین که طبق افسانه ها، جزیره تیامون محل استراحت چندین اژدهایی بوده که متعلق به پرنسس بوده و گفته میشه که شکل کلی جزیره شبیه یک اژدهای خوابیده ست.
جزیره تیامون در سفر با تور مالزی
به محض اینکه وارد جزیره بشین احساس صلح، آرامش و طراوتی که در هوا موج می زنه رو حس می کنین. همچنین شفافیت آب های گرم تیامون ، این منطقه رو تبدیل کرده به بهشت اکتشافات دریایی، از مرجان های رنگارنگ تا نرم تنان و اسفنج های دریایی به راحتی قابل دیدین هستن.
اگه شما هم علاقه مند به ماجراجویی هستین بهتره درطول سفرتون به این جزیره، سری هم به ساحل میمون و جزایر دست نخورده Tulai و Renggis بزنین.
چندین روستا در اطراف خط ساحلی وجود داره که هر یک از آنها زیبایی ها و امکانات تفریحی و اقامتی خاص خودش رو داره که می تونه ماجراجویی شما رو لذت بخش تر کنه.

تور مالزی از مشهد
به عنوان مثال جنوبی ترین روستای این جزیره “موکوت” است که طبیعت ناب و فوق العاده ای داره که نقطه عطف این روستا، صخره های دوقلو شاخ اژدهاست که واقعا دیدنی ست.
و یا “روستای جنتینگ” که محیطی سرشار از آرامش و کاملا روستایی داره، ساحل آرام روستا با نوارهایی از شن و ماسه طلایی رنگ پوشیده شده که این ساحل رویایی رو، به یک منطقه بسیار مناسب برای قدم زدن های عاشقانه تبدیل کرده.

روستای جنتینگ

چراتینگ جذاب ترین جزیره ساحلی مالزی

بدون شک چراتینگ یکی از بهترین نقاط ساحلی در سواحل شرقی شبه جزیره پهانگ هست که می تونین در سفر با تور مالزی از آن دیدن کنید.
آب های آرام و آبی رنگ دریای جنوب چین، اولین باشگاه مدیای آسیا، وجود معروف ترین کلوپ های جهان یعنی “Club med” و مراسم تخم گذاری لاک پشت ها، روستای چراتینگ رو تبدیل به یکی از جذاب ترین روستاهای پهانگ کرده.
می تونین یک دوچرخه بردارین و دور تا دور جزیره رو بگردین، به رستوران های کوچکی که در اطراف ساحل هستن سر بزنین و طعم غذاهای خوشمزه و محلی روستا رو بچشین، در این روستا همچنین می تونین با قیمتی ارزان و مناسب، سوغاتی های زیبا و محصولات محلی بخرین.
در کل روستای چراتینگ ، همه جور امکانات تفریحی و اقامتی لوکس و مناسب پیدا می شه که هر یک به نوعی لذت بخش است.

ساحل چراتینگ در تور مالزی

جزیره ترنگانو، بهشت فراموش نشدنی دریای چین

ترنگانو، جزیره ای فریبنده با ساحلی بسیار زیبا، شن و ماسه های سفید و نرم، آب های آبی نفس گیر و باغ های خیره کننده در زیر دریاست.
این بهشت فراموش نشدنی در جنوب دریای چین قرار داره.

اگه تصمیم دارین با خرید تور مالزی به یکی از خاص ترین جزیره های این کشور سفر کنین، جزیره ترنگانو بهترین گزینه برای شماست.
ترنگانو جزیره ای کاملا مالایی ست با شیوه زندگی سنتی و کلبه های چوبی که این منطقه رو متمایز و خاص کرده.
“ردانگ” بزرگترین جزیره ترنگانو است که زیبایی اش در همان نگاه اول بازدیدکنندگان رو طلسم می کنه.
آب های لاجوردی فوق العاده زیبای ردانگ که با شن های سفید نوار دوزی شده در جوار تپه های جنگلی سرسبزش، منظره خارق العاده ای از طبیعت رو به تصویر کشیده.
ردانگ دو ساحل زیبا به نام های “لانگ بیچ” و “تلوک دالام کسیل” داره و تلوک دالام کسیل اقامتگاه های ۵ ستاره برای مسافرها داره.
اما لانگ بیچ رویایی واقعیست که برای عاشقان به حقیقت می پیونده، اینجا در زیر آسمان آبی و صاف،  استراحتگاه هایی دنج، رو به دریا احداث شده که چشم اندازی بی نظیر داره.

جزیره ترنگانو در تور مالزی
می تونین در ساحل، روی شن و ماسه های نرم و داغ قدم بزنین یا زیر نور خورشید در آبهای آرام و شفاف غواصی کنین و از شگفتی ها زیر آب لذت ببرین.
جالب اینجاست که غواصان در حین غواصی می تونن یک ملاقات هیجان انگیز هم با کوسه های سیاه و سفید، حلزون های غول آسا و لاک پشت های هاوکسبلی داشته باشن و لحظات هیجان انگیزی رو تجربه کنن.

برای اطلاع از ارزون ترین نرخ های تور مالزی، می تونین عضو کانال تلگرام آواسیر بشین و زودتر از دیگران از آفرهای ویژه و تورهای لحظه آخری ما با خبر بشین.

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700