فهرست مقاله

پر طرفدارترین جاذبه های دیدنی تور کیش

یکی از زیباترین و دلنواز ترین جزایر خلیج فارس، جزیره زیبا و دیدنی کیش است. جزیره ای در جنوب ایران که با داشتن جاذبه های فوق العاده و جاهای دیدنی کم نظیرش، هر ساله گردشگران و مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند.جزیره ای که در آن هم می شود با موسیقی پاپ حس آرامش و شادابی را تجربه کرد و با تفریحات مهیج اش می توان هیجان را چشید. شما هم می توانید با خرید تور کیش، کارهای مربوط به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را به کارشناسان ما بسپارید و با آسودگی خاطر راهی سفری جذاب و رویایی شوید.
اکنون با آواسیر۲۴ همراه باشید تا با برخی از مهمترین جاذبه های گردشگری کیش بیشتر آشنا شوید.

تور کیش

جزیره کیش، یکی از جزیره های خلیج فارس و از مناطق دیدنی هرمزگان در جنوب ایران است که با به قدرت رسیدن حکومت پهلوی، از انزوایی که مدت ها در آن فرو رفته بود بیرون آمد و جانی دوباره گرفت، به طوری که کیش تبدیل به منطقه ای برای اقامت و تفریح خانواده سلطنتی شد و تا به امروز همچنان در حال رونق و زیباسازی است.
در ادامه شما را با برخی پر طرفدارترین جاذبه های دیدنی جزیره کیش آشنا خواهیم کرد:

اسکله تفریحی کیش

یکی از بهترین و زیباترین منظره هایی که می توان در طول سفرتان با تور کیش سری به آن بزنید، اسکله تفریحی کیش است. اسکله ای زیبا با طول 437 متر که در ساحل جزیره کیش قرار گرفته است. این اسکله با عرشه چوبی بر روی آب های آبی و نیلگون خلیج فارس که می توان از قدم زدن روی آن لذت برد و  طلوع طلایی و غروب آتشین خورشید را همراه با انعکاس زیبایی آن در آبی بیکران خلیج فارس تماشا کرد. به طور حتم بازدید از این اسکله تجربه ای دلنشین و حسی متفاوت خواهد بود.

اسکله تفریحی کیش

خانه بومیان کیش

خانه بومیان کیش، خانه ای با معماری کاملا سنتی است که امروزه با بهره گیری از مصالح بومی بازسازی شده و به موزه ای غنی از فرهنگ تبدیل شده است تا سبک روزگار و زندگی بومیان ۸۰ سال پیش این جزیره را به تصویر بکشد. به گونه ای که به بازدیدکنندگان، هم تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم بومی کیش را معرفی می کند و هم زمینه ای را ایجاد می کند تا گردشگران تور کیش زیبایی منحصر به فرد هنر را در صنایع دستی بومیان کیش از نزدیک تماشا کنند.

خانه بومیان کیش

شهر زیرزمینی کاریز

یکی دیگر از پر طرفدار ترین جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش، شهر زیرزمینی کاریز جزیره است که با خرید تور کیش می توانید از این شهر زیرزمینی دیدن کنید، این شهر در واقع آب انباری شگفت انگیز در عمق ۱۶ کیلومتری زمین که ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و سقف آن با صدف، مرجان های دریایی و سنگواره های به قدمت ۲۵۰، ۵۷۰ میلیون سال آراسته شده اند. در مجموعه گردشگری کاریز، علاوه بر بازدید از بناهای تاریخی و قنات های قدیمی آن می توانید سری به غرفه های صنایع دستی ، گالری های هنری، موزه و آمفی تئاتر بزنید و روز متفاوتی را تجربه کنید، همچنین این شهر زیرزمینی دارای رستوران های سنتی و مدرن با غذاهای خوشمزه و لذیذ است که میتوانید طعم کم نظیر آنها را بچشید.

شهر زیرزمینی کاریز

کشتی یونانی کیش

کشتی ای که چندین سال است در ساحل فریبنده خلیج فارس به اسارت گرفته شده است، اکنون یکی از مهمترین نماد های گردشگری کیش محسوب می شود. این کشتی به گل نشسته یونانی، در غرب جزیره کیش قرار گرفته است و در طول شبانه روز می توان از آن دیدن کرد. کشتی یونانی که کولااف نام دارد، با 70 هزار تن وزن و 136 متر طول در بندر گلاسکو اسکاتلند ساخته شده بود که ۵۲ سال پیش به دلیل نبودن فانوس دریایی و مه آلود بودن هوا به گل نشست و دیگر هیچ وقت نتوانست ساحل خلیج فارس را رتک کند.

کشتی یونانی کیش

برای خرید انواع تور های داخلی و خارجی، می توانید از طریق شماره 05131700 با همکاران ما در شرکت گردشگری آواسیر تماس بگیرید و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل تان را به ما بسپارید.

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700