فهرست مقاله

طبیعت حیرت انگیز و همیشه سبزِ شهر رنگارنگ کوالالامپور در کشور زیبای مالزی، با مکان های دیدنی و جاذبه های تفریحی اش و همچنین آثاری که در آن آمیخته ای از فرهنگ چینی، هندو و اسلامی به چشم می خورد، گردشگران و توریست های بسیاری را از سراسر دنیا برای خرید تور مالزی وسوسه می کند. در این مطلبتصمیم داریم، برخی از محبوب ترین مکان های دیدنی پایتخت مالزی، “کوالالامپور” را معرفی کنیم تا اگر شما هم قصد خرید تور کوالالامپور را دارید، قبل از سفر با این شهر زببا آشنا شوید. با وبلاگ آواسیر24 همراه باشید.

تور مالزی

برج های دوقلو کوالالامپور

یکی از ویژگی های شاخص کوالالامپور مالزی، برج های دوقلوی آن است که باعث درخشش چشمگیر شهر شده است. برج هایی با سبک معماری اسلامی و بلندای ۴۵۲ متری که در سال ۱۹۹۸ توسط سزار پلی طراحی شد. در بین دو برج، پلی زیبا  بر فراز آسمان ساخته شده است که دو برج را به هم مرتبط می کند و معماری آن نیز در نوع خود کم نظیر است. جالب است بدانید که  یکی از این برج ها توسط ژاپنی ها و دیگری توسط کره ای ها ساخته شده و جالب تر اینکه برجی که کره ای ها ساخته اند کاملا صاف و بی نقص است اما برجی که ژاپنی ها ساخته اند تقریبا ۳ سانتی متر خطا دارد. امروزه معماری و شکوه این برج های قد برافراشته رتبه سیزدهم را در بین بلندترین برج های جهان به خود اختصاص داده و از جاذبه های مشهور کوالالامپور به شمار می آید.

برج های دوقلو کوالالامپور

برج های دوقلو

خیابان مشهور بوکیت بینتانگ

بوکیت بینتانگ، نام خیابانی توریستی در کوالالامپور است و اکثر گردشگران تور مالزی از این خیابان مشهور دیدن می کنند. خیابانی با چراغ های رنگارنگ و چشمک زن که با درخشش در شب حسابی خودنمایی می کند. در شب های کوالالامپور می توانید در این خیابان چراغانی قدم بزنید و در کافه های دنجش آرام بگیرید. در این خیابان انواع هتل ها و رستوران ها با قیمت های متفاوت و مناسب وجود دارد.بوکیت بینتاک همچنین با فروشگاه ها و مراکز خرید متعددی که دارد آن هم با قیمت های مناسب می تواند بهترین گزینه برای خرید سوغاتی باشد.

خیابان مشهور بوکیت بینتانگ

غار میمون ها

تقریبا ۱۳۷ سال پیش، در شمال شهر کوالالامپور،  یک محقق آمریکایی به طور اتفاقی غاری را پیدا کرد که از زیباییش به شگفت آمد. این محقق هنگام ورود به غار با سرزمین میمون ها رو به رو می شود. در ابتدای غار تندیسی از جنس طلا با ارتفاع ۴۲ متری می بیند که میمون ها در اطراف آن نگهبانی می دهند و آن طرف تر ۲۷۲ پله که به دل صخره های بلند با شیارهای تیز و  پوشیده از درخت های سرسبز کشیده شده اند. جالب است بدانید که قدمت این غار به ۴۰۰ میلیون سال قبل باز می گردد و مجسمه طلایی غول پیکر و دیگر مجسمه ها خدایان هندو هستند که سال ها قبل ساخته شده بودند. اگر مسافر تور مالزی هستید  و یا تصمیم دارید به کوالالامپور سفر کنید، در هنگام بازدید از این غار معروف، چند معبد کوچک و تعداد زیادی مجسمه با طراحی و نقاشی خاص می بینید. در دل این غار غارهای کوچک دیگری وجود دارد که محل زندگی خفاش های نادر و عنکبوت های بزرگ است. در بالای این غار، در ارتفاع ۱۰۰ متری حفره ای رو به آسمان باز است که نوری طلایی از آن به درون فضای مذهبی غار موج می زند که در کنار زمزمه های مناجات بومیان ، به آدمی حسی سراسر عرفانی می دهد. به شما پیشنهاد می کنیم که در تور کوالالامپور بازدید از این غار عجیب را از دست ندهید.

غار میمون ها

مجموعه آبی سان وی لاگون

یکی از وسیع ترین و مهیج ترین پارک های آبی که در طول سفرتان با تور مالزی می توانید از آن بازدید کنید، شهر آبی سان وی لاگون است. در این شهر آبی می توانید هیجان انگیزترین خاطرات سفر را در کنار خانواده و دوستانتان رقم بزنید. این مجموعه دارای بخش های پارک آبی، باغ وحش، شهر بازی و شهر وحشت است که هر بخش تفریحات شاد و پر هیجان مخصوص به خود را دارد؛ از سرسره های بلند آبی گرفته تا پل معلق و طویلی که پیاده روی بر روی آن سرشار از ترس و لذت است، همگی تجربه ای دلنشین توام با لذت وحشت است که مدت ها در ذهن نقش می بندد و این همه تفریحات پر شور و هیجان، سان وی لاگون را یکی از کم نظیرترین و پرطرفدارترین جاذبه های کوالالامپور کرده است. به طوری که کمتر پیش می آید گردشگران و توریست ها با تور کوالالامپور همراه شوند ولی سری به این شهر آبی نزنند.

مجموعه آبی سان وی لاگون

در ضمن می توانید برای سفر به کوالالامپور و یا خرید تور مالزی از طریق شماره 05131700 با کارشناسان تور خارجی آواسیر24 در تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700