فهرست مقاله

تجربه سفر به یک کشور اروپایی بدون معطلی و انتظار کشیدن برای ویزا، بدون شک یکی از ایده آل ترین تجربه های سفر خارجی برای هر گردشگری است. خوشبختانه کشور صربستان با لغو قانون ویزا برای گردشگران تور صربستان این فرصت را برای مسافران به وجود اورده است که بتوانند با خرید تور صربستان، بدون ویزا به اروپا سفر کنند. ما در این مطلب با معرفی بلگراد به عنوان پایتخت زیبای صربستان راهنمای شما برای انتخاب مکان های دیدنی بلگراد خواهیم بود. با آواسیر24 همراه باشید.

بلگراد

بلگراد پایتخت کشور صربستان، شهری با تاریخچه ای بلند بالا که از گذشته ی پر فراز و نشیب اش بناهای تاریخی خیره کننده و رازهای سر به مهری به جا مانده که نگاه هر بیننده ای را شگفت زده می کند.در ادامه این مطلب برخی از جاذبه های شهر زیبای بلگراد را به شما معرفی خواهیم کرد.

قلعه معروف بلگراد

قلعه بلگراد در بین دیگر بناهای تاریخی این شهر درخشش بیشتری دارد، چون این قلعه با تمام زخم هایی که بلگراد تا کنون خورده، همدرد بوده است. این قلعه باشکوه در کرانه آبی پیوند و یکی شدن دو رود “دانوب” و “ساوا” واقع شده است. آبی آب رودخانه و طبیعت سبز که در موازات با آن کشیده شده است زیبایی این قلعه تاریخی را دو چندان کرده.

قلعه معروف بلگراد

گشت در رودخانه دانوب

یکی از تفریحات محبوب گردشگران، که در بلگراد می توانید تجربه کنید، قایق سواری بر روی رود دانوب است. اطراف رود دانوب مناظر سرسبز بسیاری چشم نوازی می کند، بوی طراوت و زندگی که باد  در هوا پراکنده و شنیدن صدای آواز پرندگان  که بین شاخ و برگ سبز درختان می رقصند همگی سرشار از تراوش های سبز آرامش هستند. خوب است بدانید که در این طبیعت زیبا بر روی آبی رود دانوب اقامتگاه هایی شناور برای استراحت گردشگران در نظر گرفته شده است.

رودخانه دانوب

شهر پنهان بلگراد

در حقیقت شهر بلگراد در طی تاریخ هفت هزار ساله اش، بارها در اثر جنگ های مختلفی که به خود دیده، به ویرانه تبدیل شده و دوباره بازسازی شده است. برخی از بناهای شهر بلگراد در طول سال های جنگ از نابسامانی ها و سوختگی ها، مخفی و پنهان ماندند و تبدیل به شهری از بناهای تاریخی به جای مانده از روزگاران دور شده اند. این شهر پنهان امروزه یکی از پر بازدید ترین جاذبه های بلگراد در تور صربستان است.

شهر پنهان بلگراد

ساحل آدا سیگانلیا

اگر طرفدار دریا، ساحل و ورزش های آبی هستید به شما پیشنهاد می کنیم که با خرید تور صربستان و سفر به بلگراد، ساحل آداسیگانلیا در کرانه رود ساوا را از دست ندهید. در روزهای گرم تابستانی بر روی شن های ساحل بودن و خوردن نوشیدنی های خنک در کنار امواج  پر جوش و خروشی که به ساحل می زنند، روز فوق العاده دلپذیری را برای شما رقم خواهد زد.
در این ساحل زیبا علاوه بر شنا کردن و آفتاب گرفتن، می توانید از تفریحات مهیجی مثل بانجی جامپینگ، اسکی روی آب و پینتبال لذت ببرید، همچنین بسکتبال، والیبال ساحلی، بیسبال، واترپولو و قایق سواری از دیگر سرگرمی های این ناحیه زیبا از بلگراد است.

ساحل آدا سیگانلیا

موزه نیکولا تسلا

موزه نیکولا تسلا در واقع بنای مسکونی زیبایی است که اموال شخصی نیکولا تسلا، دانشمند، فیزیکدان و مخترع قرن بیستم در آن نگه داری می شود و یکی از جاذبه های فرهنگی تور صربستان در شهر بلگراد است. این موزه شامل دست نوشته ها و طرح های اختراعات این دانشمند بزرگ صربستانی است که علاقه مندان به علم را به خود فرا می خواند.

موزه

بازار کالنیک

در طی سفرتان در بلگراد اگر خواستید انواع میوه و سبزیجات تازه و ارگانیک این کشور را امتحان کنید، سری به بازار رنگارنگ کالنیک بزنید. وقتی در این بازار قدم می زنید بوی طراوت و تازگی عطر سبزیجات و میوه های رنگارنگ را می توانید حس کنید. کشاورزان به صورت روزانه مرکبات و محصولات لبنی باکیفیتی مانند پنیرهای خوشمزه محلی که نتیجه هنر و پرورش خودشان است را به بازار می آوردند. جالب است بدانید که قبل از خرید هر چیزی دراین بازار ، می توانید آن را امتحان کنید تا از کیفیت و تازگی آن اطمینان حاصل کنید و سپس خریداری کنید.

بازار کالنیک

برای خرید تور صربستان با ارزان ترین قیمت و سفر به شهر زیبای بلگراد، می توانید از طریق شماره 05131700 با کارشناسان تور خارجی آواسیر24 تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700