فهرست مقاله

دبی شهری در امارات متحده عربی که به دلیل جاذبه های زیبا و فوق العاده اش، برخلاف دیگر شهر های امارات، بیشترین درآمدش نه از نفت، بلکه از گردشگران و توریست هایی که برای تفریح و گردش به این شهر می آیند و همچنین دیگر خدمات تجاری اش تامین می شود. در مطالب قبلی آواسیر۲۴ شما را با برخی از محبوب ترین جاذبه ها تور دبی آشنا کردیم. در این مطلب هم قصد داریم تا 4 مورد از مهیج ترین تفریح دبی را به شما معرفی کنیم، با وبلاگ آواسیر24 همراه شوید.

شهر دبی

دلفین بی

دلفین بی، یکی از مکان های تفریحی پر طرفدار و محبوب گردشگران تور دبی است. این مجموعه آبی بزرگ در پالم جمیرا واقع شده است. اگر مسافر تور دبی هستید و به خصوص اگر با کودکانتان به دبی سفر می کنید، حتما سری به دلفین بی بزنید و تجربه یک گردش فراموش نشدنی را برای کودکانتان رقم بزنید. جالب است بدانید که دلفین بی دبی، بزرگترین مرکز نگه داری دلفین در دنیاست. در این مجموعه آبی بی نظیر علاوه بر امکان موج سواری، می توانید همراه با دلفین های دست آموز به شنا و غواصی بپردازید و با آنها سلفی بگیرید. جالب است بدانید که یکی از تفریحات هیجان انگیز در این مجموعه برای بزرگسالان رویال سوئیسم است، تفریحی که در آن فرد با کمک دو دلفین با سرعت بالا شنا می کند. دراین مجموعه کودکان شما می توانند دلفین ها را بغل کنند و با این آبزیان باهوش ارتباط برقرار کنند و همچنین از هیجان دلفین سواری نیز لذت ببرند.

دلفین بی

دلفین بی دبی

پارک آبی وایلد وادی

در شهر جذاب دبی  بین هتل ساحلی جمیرا و برج العرب پارکی به نام وایلد وادی یا وادی وحشت ساخته شده است که فضای این پارک و شخصیت های آن از روی کارتون سندباد و کاراکترهای آن طراحی شده است. این پارک آبی به دلیل داشتن بزرگترین و بلندترین سرسره های آبی جهان بعد از آمریکا و همچنین به دلیل داشتن بزرگترین استخر موج دار خاورمیانه که موج هایی با ۱/۵ متر ارتفاع ایجاد می کند، از مکان های تفریحی مشهور دبی به شمار می رود که در مسان مسافران تور دبی حسابی پر طرفدار است. در ورود به این پارک، آبشار18 متری عظیمی را می بینید که آب را با فشار به بیرون پرتاب می کند، همچنین در این پارک رودخانه ای برای تیوپ سواری، ماشین هایی موج سواری مصنوعی، سرسره های آبی خانوادگی و چندین نوع بازی برای کودکان نیز وجود دارد که یک روز فوق العاده و هیجانی را برای شما به ارمغان می آورد.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی دبی

باشگاه گلف امارات

این باشگاه گلف بزرگ، زیبا و پوشیده از چمن های سرسبز، در سال 1988 تاسیس شد که هم در شب و هم در روز می توان در آن گلف بازی کرد. جالب است بدانید که دوره های آموزشی گلفی که در مدرسه مدرن گلف این باشگاه برگذار می شود، از سوی مجله جهانی گلف به عنوان یکی از صد دوره آموزشی برتر گلف جهان لقب گرفته است. در این باشگاه علاوه بر گلف، زمین هایی برای ورزش تنیس، بدنسازی و اسکواش هم وجود دارد.

باشگاه گلف دبی

باشگاه گلف امارات

پیست اسکی دبی

یکی دیگر از مفرح ترین و پر هیجان ترین جاذبه های دبی را می توان پیست اسکی سر پوشیده  شهر دانست. این پیست اسکی که در بین گردشگران تور دبی محبوبیت و جذابیت زیادی دارد، سومین پیست اسکی سر پوشیده جهان و همچنین بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه است. وجود این مجموعه که شامل اسکی، سورتمه سواری، زمین بازی کودکان و جالب تر از همه وجود پنگوئن های برفی است، آن هم در شهری که دمای هوای آن ۵۰ درجه سانتی گراد هست واقعا بی نظیر است. در واقع سیستم هوشمندانه ای برای تولید برف و نیز سرد نگه داشتن این سرزمین برفی رویایی تعبیه شده که  در برابر گرمای سوزان دبی مقاومت می کند.

پیست اسکی

پیست اسکی دبی

اگر تصمیم دارید با خرید تور دبی، سفر مهیجی را تجربه کنید، حتما در انتخاب مکان های تفریحی مورد نظرتان، این 4 تفریح جذاب را فراموش نکنید.

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700