فهرست مقاله

یکی از وسوسه کننده ترین و لذت بخش ترین بخش های سفر به خصوص برای خانم ها، گشت و گذار در بازارها و خرید کردن است. جزیره زیبای کیش علاوه بر جاذبه های گردشگری معروف و تفریحات هیجان انگیزش، با وجود بازارها و پاساژهایی با انواع برندها و محصولات متنوع، به یک مرکز خرید عالی برای مسافران تور کیش تبدیل شده است. اگر شما هم تصمیم دارین با خرید تور کیش، به این جزیره تماشایی سفر کنید، در ادامه این مطلب با آواسیر۲۴ همراه باشین چون تصمیم داریم شما را با بازارها و مراکز خرید کیش آشنا کنیم.

خرید تور کیش

اگر تصمیم دارید با خرید تور کیش، از تخفیف های فصلی مراکز خرید کیش استفاده کنید، بهتر است قبل از سفر اطلاعات کافی راجع به بازار ها و مراکز خرید کیش به دست بیاورید، تا بتوانید خرید مناسب تری انجام دهید.

بازار پردیس ۱

این بازار بزرگ دارای دو طبقه با ۲۲۸ غرفه در حال فعالیت است. اگر به دنبال خرید لباس های مجلسی شیک زنانه، با برند های اصل و اورجینال هستید آن هم با جنس وقیمت های مناسب، بهتره در سفر با تور کیش سری به این بازار بزنید.

پردیس1

بازار پردیس ۲

بازار پردیس 2، بازاری بزرگ با امکانات و معماری خاص است که باعث شده از بازارهای دیگر کیش پیشی بگیرد. این بازار دارای ۲۳۰ غرفه تجاری فعال و ۱۰ واحد اداری است. بازاری زیبا که با فضای سبز داخلی اش محیطی آرام و دلنشین برای بازدید کننده ها ایجاد کرده است. این بازار را وجود پیاده رو متحرک با سقف شیشه ای، رستوران ، کافی شاپ متمایز و منحصر به فرد می کند. همچنین استقرار یک دستگاه لنج ماهیگیری  و یک هواپیمای غیر نظامی معلق در حالت پرواز فضای بازار را برای بیننده ها زیبا و دیدنی تر کرده است. طبق نظر مسافران تور کیش، این بازار یکی از بهترین بازارهای کیش است که همانند پردیس ۱ لباس های بسیار شیک و جذاب با انواع قیمت دارد.

بازار پردیس ۲

بازار مروارید

بازار مروارید در یک طبقه با ۲۰۸ غرفه فعال می باشد. گردشگران تور کیش در این بازار همه چیز را هم از نظر جنس و کیفیت  و هم از نظر قیمت،عالی می دانند. اگر به دنبال ادکلن های برند با قیمت مناسب هستید، بازار مروارید کیش می تواند یکی از بهترن گزینه ها برا ی شما باشد.

بازار مروارید

بازار و مرکز خرید تجاری کیش

این مرکز خرید دارای چهار طبقه  و ۴۷۹ غرفه فعال می باشد. این بازار تمام سلیقه ها را هم از نظر تنوع، جنس و مارک پوشش دهی می کند و حتی می توان گفت با هز سلیقه ای که وارد این باز شوید دست خالی بر نمی گردید. بنابراین هر چیزی که بخواهید با هر سلیقه و هر هزینه ای می توانید پیدا کنید.

بازار و مرکز خرید تجاری کیش

بازار زیتون

بازار زیتون دارای دو طبقه است که در آن ۱۰۳ غرفه  تجاری فعال وجود دارد. اگر می خواهید  در تور سفرتان به کیش، جنس هایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید حتما بازار زیتون را در لیست بازارگردی هایتان قرار دهید. این بازار برای خرید لوازم خانگی ، پوشاک و به خصوص خرید کیف و کفش زیبا و برند بسیارعالی است.

بازار زیتون

بازار دامون

بازار دامون در کنار دو مجتمع مسکونی، دامون ساحلی و دامون کیش ایر واقع شده است. این بازار در دو طبقه و دارای ۱۰۰ غرفه فعال است و دارای تنوع جنس و قیمت است. همچنین یک طبقه اختصاصی دارد که شامل فود کورت و رستوران است که بعد از  خستگی گشت گذار و خرید چشیدن یک غذای خوشمزه و لذیذ در آن می چسبد.

بازار دامون

بازار ونوس

بازار ونوس دارای دو طبقه با ۳۱۰ غرفه فعال است. در این بازار  تنوع قیمت وتنوع مارک و برند فراوان است. بازار ونوس در فصل هایی از سال تخفیف های خوب و قابل توجهی ارائه می دهد که خریداران را حسابی وسوسه می کند.  از این بازار همچنین می توانید ادکلن های برند مناسبی نیز خریداری کنید.

بازار دامون

برای اطلاع از قیمت خرید تور کیش، دریافت خدمات گردشگری رایگان می توانید از طریق شماره تماس 05131700، با کارشناسان تور کیش آواسیر24، تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700