فهرست مقاله

پوکت، بهشت تایلند است، شهری ساحلی پر طرفداری که حس سر زندگی و شادابی در هر گوشه و کنارش موج می زند. این جزیره پر از طبیعت بکر و بی نظیر از بهترین و شلوغ ترین شهرها در سفر با تور تایلند است. جزیره ای که قدم به قدم آن دیدنی است و گردشگران و توریست های بسیاری را از سراسر جهان به  خود جذب می کند. در مطلب 5 جاذبه محبوب پوکت، شما را با تعدادی از جاذبه های این جزیره زیبا آشنا کردیم. در این مطلب نیز با آواسیر۲۴ همراه شوید تا دیگر زیبایی های پوکت را به شما معرفی کنیم.

پوکت

ساحل کارون پوکت

یکی از سواحل زیبای جزیره شگفت انگیز پوکت، ساحلی متصل به دریای آندامان است به نام ساحل کارون. ساحلی با شن های نرم در کنار دریایی شفاف با آب های نیلگون که باید با پای برهنه بر روی آن قدم گذاشت و زیبایی طبیعت بکرش را لمس کرد. در این ساحل می توانید زیر نور طلایی خورشید، آفتاب بگیرید و انواع نوشیدنی های خنک استوایی را مزه کنید و یا در آب های زلالش از شنا و غواصی کردن لذت ببرید و از روزتان نهایت لذت را ببرید. ساحل کارون بخش های مختلفی دارد که با خرید تور تایلند و سفر به جزیره پوکت می توانید به همه این بخش ها سر بزنید. از جمله این بخش ها ، بخش رستورانی ساحل است که شامل انواع غذاهای سنتی تایلندی و بین المللی می شود، منطقه ای که به مرکز خرید و مرکز تفریحی اختصاص دارد که هم می  توانید سوغاتی بخرید و هم میتوانید از دیگر تفریحات ساحل لذت ببرید و بخش زیارتی آن هم شامل معبد است. در این ساحل همه جور امکانات اقامتی و تفریحی وجود دارد و قیمت رستورانها، هتل ها و مراکز خرید ارزان و بسیار مناسب است. پس با خیال راحت راهی ساحل کارون شوید.

ساحل کارون پوکت

باغ وحش پوکت

یکی از تماشایی ترین جاذبه های دیدنی و گردشگری پوکت را می توان باغ وحش این جزیره دانست. ماجراجویی در این باغ وحش از ورود به دهان یک تمساح بزرگ شروع می شود و از اینجاست که تجربه هیجان در این باغ آغاز می شود. از تماشای رقص دسته جمعی فیل ها و حرکات نمایشی تمساح ها گرفته تا میمون هایی که رفتار گردشگران را تقلید می کنند، همگی لحظات مفرح و شادی را برای شما در تور تایلند رقم می زنند. در این باغ وحش شما می توانید انواع حیوانات مثل فیل، کروکودیل، ببر، میمون، آکواریومی از انواع آبزیان با رنگ های مختلف و باغی پر از گونه های پرندگان غیر بومی را ببینید و با آنها عکس بگیرید.

باغ وحش پوکت

شهر قدیمی پوکت

شهر قدیمی پوکت، در واقع شهری است که تاریخ پوکت را در خود جای داده. در این شهر زیبا می توانید در خیایان باریک و بلندی که بین خانه هایی رنگارنگ با معماری اروپایی کشیده شده قدم بزنید، از گلری های نقاشی و صنایع دستی آن دیدن کنید و سری به کافه های عجیب و غریب در یکی از دیدنی ترین منطقه های پوکت بزنید. این شهر آمیخته ای از سنت و فرهنگ تایلندی، مالایی، چینی، هندی و نپالی است. شهری پر از زیارتگاه های تاریخی، معابد چینی و بودایی، موزه های تاریخی و همچنین ویلاهایی با معماری منحصر به فرد که از جاذبه های زیبا و  پوکت به شمار می رود. توصیه می کنیم که در سفر با تور تایلند بازدید از این بخش شهر را از دست ندهید.

شهر قدیمی پوکت

ساحل نای هارن

یکی از سواحل بی نظیر و مجهز پوکت، ساحل نای هارن است. ساحلی با شن های سفید که از یک طرف به انبوه درختان سرسبز و از طرف دیگر به آبی نیلگون دریا منتهی می شود. این ساحل با داشتن انواع امکانات رفاهی، از بهترین ساحل هایی است که می توان در تور تایلند و جزیره پوکت، سری به آنجا زد و از طبیعت فوق العاده زیبایش لذت برد. در این ساحل علاوه بر شنا و موج سواری، می توانید  دوچرخه سواری و اسب سواری در کنار دریا را نیز تجربه کنید. ساحل نای هارن دارای رستوران های متعددی با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ تایلندی است که بعد از ساعت ها هیجان و هیاهویی که در این ساحل کم نظیر داشته اید حسابی می چسبد.

ساحل نای هارن

موزه سه بعدی پوکت

موزه سه بعدی پوکت در واقع موزه نقاشی های سه بعدی است که به زیبایی در فضای گالری به تصویر کشیده شده اند.  در این موزه نقاشی هایی از ونگوگ،  لئوناردو داوینچی و ژان فرانسوا میلت به چشم می خورد. جالب است بدانید که شما می توانید با این نقاشی ها عکس بگیرید، طوری که قسمتی از نقاشی شوید و این یکی از زیباترین خطاهای چشمی است. مثلا در نقاشی کافه تراس شب ونگوگ می توانید بر روی یکی از صندلی های کافه بشینید و بخشی از نقاشی ونگوگ باشید.

موزه سه بعدی پوکت

اگر شما هم قصد دارید با خرید تور تایلند به سرزمین لبخندها سفر کنید، می توانید از طریق تماس با شماره 05131700 ارزان ترین تورهای خارجی را با آژانس گردشگری آواسیر24، تجربه کنید.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700