فهرست مقاله

سواحل و پارک های ساحلی جذاب کیش

سواحل زلال و شفاف و محیط آرام و دلنوازی که درون جزیره حاکم است، حتی در طول تابستان هم باعث محبوبیت تور کیش در بین گردشگران می شود. در کنار سواحل، جاذبه هایی مانند پارک های ساحلی و تفریحات آبی گزینه های خوبی برای لذت بردن از تابستان هستند، به همین دلیل تصمیم داریم در ادامه شما را با سواحل و پارک های ساحلی کیش آشنا کنیم. با آواسیر24 همراه باشید.

پارکهای ساجلی کیش

ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان، ساحلی زیبا و چشم نواز است که تقریبا تمامی مسافران و گردشگران تور کیش به سمت زیبایی این ساحل کشیده می شوند. آلاچیق های رنگارنگ موجود در این ساحل زیبایی اش را دو چندان کرده است. آلاچیق ها به شما این امکان را می دهند که همان طور که در حال استراحت هستید از صدای امواج دریا و زیبایی های ساحل مرجان نهایت لذت را ببرید. یکی از لذت بخش ترین و دلنوازترین خاطره هایی که این ساحل برای شما به ارمغان می آورد و به گونه ای در ذهنتان نقش می بندد، تماشای طلوع آفتاب در ساحل زیبای مرجان است،ساحلی که با انوار طلایی آفتاب همانند نگینی شفاف در جزیره کیش می درخشد.

ساحل مرجان کیش

جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی از توابع کیش است و یکی از زیباترین جاذبه های کیش به شمار می رود.این جزیره در قرن ۱۵ میلادی به عنوان پایگاه نظامی و تجاری پرتقالی ها در جزیره بوده و هنوز هم آثار باقی مانده از آن به چشم می خورد. جزیره هندورابی جزیره ای خالی و تهی از سکنه است که آرامش و سکوت همه جای آن را فرا گرفته است، آرامشی که روح آدمی را نیز در بر می گیرد. این جزیره آرام، ساحل شنی فوق العاده زیبا و چشم نوازی دارد که با تخته سنگ های محلی و قدیمی تزیین شده است که می شود زمانی در ساحل آن نشست و به دور از همه شلوغی ها و سر و صداها با رنگ و بوی دریا و صدای امواجی که به سنگ ها برخورد می کنند اندکی آرام گرفت و نفس تازه کرد.

جزیره هندورابی

پارک ساحلی اوشن

مجموعه آبی اوشن، یکی از جذاب ترین جاذبه های کیش است که محیط دنج و آرام و تفریحات پر هیجان و مفرحی دارد. می توان کفت که تفریحات این پارک برای تمامی سنین و در راید های هولناک، تند و آرام طراحی شده و هر گردشگری را راضی نگه می دارد. طراحی لوکیشن زیبا و جذاب این پارک از داستان راز قلعه خورشید و از ماجرای حمله دزدان دریایی به جزیره، الهام گرفته شده است.

پارک ساحلی اوشن

پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا یکی از مکان های زیبا، دلباز و جزو جاذبه های برتر جزیره کیش به شمار می رود. زیبایی این پارک را هم ساحل زیبا و چشم نوازش و هم اسکله تفریحی آن که میرمهنا نام دارد دو چندان کرده است.  در پارک ساحلی میرمهنا، آلاچیق های رنگارنگ، دلنشین و همچنین محل هایی مناسب پخت کباب برای گردشگران فراهم آمده است که این ساحل زیبا را مکان مناسبی برای سپری کردن یک روز خوب و مفرح با دوستان و خانواده تبدیل کرده است. این پارک ساحلی دلباز،برای راحتی حال مسافران تور کیش، دارای ۲ فاز است که آلاچیق ها در فاز ۱ آن قرار گرفته اند، همچنین در این فاز، بازار عرب ها ، کتابخانه عمومی، بازار ماهی فروشی، مسیر دوچرخه سواری، بوفه و چایخانه است و در فاز ۲ آن زمین بازی برای بچه ها در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید که این پارک دارای اسکله ماهیگیری است که شما میتوانید هنگامی که ماهیگیری آزاد است ماهیگیری را به صورت تفریحی تجربه کنید، همچنین از تماشای لاک پشت های آزاد در کنار اسکله لذت ببرید.

پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی سیمرغ کیش

این پارک در امتداد ساحل و در مجاورت هتل مارینا، هتل سیمرغ و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است، بنابراین اگر هتل انتخابی شما در تور کیش، هتل سیمرغ یا هتل مارینا باشه، به این پارک ساحلی نزدیک هستید به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم برای لذت بردن از هوای مطبوع ساحلی کیش به این پارک بروید. ساحل ماسه ای و طبیعت زیبای پارک سیمرغ، با چشم انداز عالی و دیگر مزایا مثل فضاهای بازی برای کودکان یا زمین های ورزشی، تفریحی مثل زمین بدمینتون، پینگ پنگ،پیست اسکیت، ایستگاه دوچرخه سواری و مسیرهای پیاده روی در این ساحل زیبا گردشگران و مسافران زیادی را به سمت خود جذب می کند. شما هم می توانید لحظات شاد و دلپذیری را در این ساحل ماسه ای تجربه کنید.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700