فهرست مقاله

دیدنی های جذاب و تاریخی که در سفر با تور صربستان انتظرتان را می کشند از شهر زیبای بلگراد، آغاز می شوند. شهری که می توالند خالق لحظه های خاطره انگیزی برای گردشگران باشد. به همین دلیل بهتر است قبل از سفر به بلگراد شناخت خوبی از جاذبه های دیدنی این شهر داشته باشید. در ادامه این مطلب راهنمای شما در سفر به این شهر زیبا خواهیم بود، با آواسیر24 همراه باشید.

بلگراد

مجسمه قهرمان کالمگدان

به پاس پیروزی صرب ها در برابر عثمانی ها و امپراطوری اتریش در جنگ بالکان و جنگ جهانی اول ،در شناخته ترین منطقه شهر، یعنی قلعه بلگراد، تندیسی با بلندای ۱۴ متری از کالمگدان، قهرمان تاریخی صربستان ساخته شد. این مجسمه در قلعه بلگراد و کنار منظره ی سرسبز و آبی زیبای رودخانه، یکی دیگر از جاذبه های پربازدید بلگراد محسوب می شود.

مجسمه قهرمان کالمگدان

برج های تاریخی کالمگدان

می توان گفت که بعد از قلعه معروف بلگراد، برج های تاریخی کالمگدان پر طرفدار ترین آثار تاریخی بلگراد هستند که داخل این قلعه باشکوه قرار گرفته اند و به همین دلیل جذابیت ویژه ای در بین گردشگران تور صربستان دارند. هنگام بازدید از قلعه، نمای فوق العاده زیبای برج های کالمگدان نگاه هر گردشگری را خیره می کند. بد نیست بدانید که باری، به نام بار تراسا در نزدیکی قلعه بلگراد قرار دارد که ویو بی نظیری به شهر دارد، از آنجا هم می توانید در پارتی های شبانه اش شرکت کنید و هم، نمایی متفاوت و زیبا از برج های کالمگدان را ببینید و با یک تیر دو نشان بزنید.

برج های تاریخی کالمگدان

خیابان اسکادارلیا

در سفر با تور بلگراد، هنگام گذر از خیابان اسکادارلیا، صدای موسیقی که در فضا پیچیده است شما را خود به خود به این خیابان می کشاند. خیابانی است که هر قدمی که برمیدارید، قدم در تاریخ و هنر بلگراد است. این خیابان تاریخی که با گل های رنگارنگ و زیبا تزئین شده، زمانی محل دورهمی های هنرمندان، نقاشان و نویسندگان بوده است و به یاد همان دوران همچنان هنر در این خیابان خودنمایی می کند. شما نیز می توانید در سکوت دلنشین شب های بلگراد سری به خیابان اسکادارلیا بزنید، بر روی یکی از صندلی های بیرون کافه های سنتی بنشینید، نوشیدنی بخورید و از اجرای زنده موسیقی در خیابان لذت ببرید. در سفر با تور صربستان، این حس فوق العاده را از دست ندهید.

خیابان اسکادارلیا

کلاب های شبانه بلگراد

اگر اهل تفریحات شبانه و مکان های پر زرق و برق و شلوغ هستید، باشگاه های تفریحی هیجان انگیز و کلاب های شبانه  پر هیاهوی بلگراد می تواند یکی از جذاب ترین بخش های سفر شما با تور صربستان باشد. در بلگراد دو نوع کلاب تابستانی و زمستانی وجود دارد، این کلاب ها در تابستان بیشتر در فضای باز و در زمستان در فضای بسته برگذار می شوند. هر کدام ار کلاب های بلگراد ویژگی های مخصوص به خود را دارد. در این کلاب های شبانه می توانید با رزرو میز نوشیدنی مورد علاقه تان را میل کنید و خودتان را در دنیای موسیقی و در  نورهای شبرنگ کلاب رها کنید و هیجان و خوش گذرانی متفاوتی را تجربه کنید. همچنین در این کلاب ها  شما می توانید نظاره گر موسیقی و رقص سنتی صرب ها نیز باشید.

کلاب های شبانه بلگراد

پارک تاریخی کالمگدان

پارک زیبا و تاریخی کالمگدان ، در حقیقت میدان جنگی در زمان حمله عثمانی ها و بخشی از قلعه بلگراد بوده است که بعدها از میدان جنگ به پارکی سرسبز تبدیل شده است. در این پارک مجسمه ها و بناهای یادبودی ساخته شده است که آنچه را بلگراد در طول تاریخ تجربه کرده را زنده نگه داشته است. این پارک به خاطر فضاهای دلنشین و چشم نوازش یکی از مکان های پربازدید بلگراد به شمار می رود.

پارک تاریخی کالمگدان

کلیسای سنت ساوا

یکی از زیباترین ساختمان های شهر بلگراد ، کلیسای سنت ساوا  است. این بنای باشکوه از بزرگترین کلیساهای ارتودوکس است. این ساختمان سفید با گنبدهای نیلی و فیروزه ای رنگش در منطقه بالکان بلگراد به زیبایی می درخشد و توجه هر عابری را به خود جلب می کند. توصیه می کنیم شما نیز در سفرتان با تور صربستان بازدید از کلیسای سنت ساوانا و معماری زیبایش را از دست ندهید.

کلیسای سنت ساوا

می توانید برای خرید تور صربستان و سفر به شهر زیبای بلگراد، از طریق شماره 05131700 با کارشناسان تور خارجی آواسیر24 در تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700