فهرست مقاله

صربستان کشوری است که ۷۵ درصد آن را جنگل های انبوه تشکیل داده و نسیم سبزش بوی سرزندگی و طراوت می دهد. این کشور با شهرها ی زیبا و پرجاذبه اش توجه توریست های زیادی را به خود جلب کرده است.خوشبختانه، کشور صربستان با حذف قانون ویزا برای مسافران ایرانی، راه را برای سفر گردشگران تور صربستان آسان کرده، به همین دلیل، با خیالی آسوده می توانید با خرید تور صربستان به این کشور زیبا سفر کنید.امروز در این مطلب قصد داریم شما را با زیباترین شهرهای صربستان آشنا کنیم. با آواسیر24 همراه باشید.

خرید تور صربستان

شهر بلگراد Belgrade

بلگراد زیبا، پایتخت صربستان است. شهری که بارها، چهره غم انگیز و دردناک جنگ را به خود دیده  و از ویرانه های به آتش کشیده اش صدای فریاد خستگی شنیده شده. دوباره بعد از همه تجربه های تلخ تاریخی اش به شکوفایی رسید و شهر، رنگ و بوی صلح و آرامش گرفت. در این شهر در محلی که دو رود دانوب و ساوا به هم می رسند قلعه ای با شکوه واقع شده، به نام قلعه بلگراد که در واقع این قلعه نمادی از شهر زیبای بلگراد است. بازدید از قلعه ای تاریخی که در کرانه رودی آبی و در محاصره ی طبیعتی بکر و سرسبز، زیر نیلی آسمان قرار گرفته است منظره ای شگفت انگیز دارد که چشمان هر بیننده ای را خیره می کند. از دیگر جاذبه های گردشگری شهر بلگراد می توان به موزه ها و کلیساهای آن، همچنین بنایی که یادواره ای از کالمگدان است و برج های باشکوه کالمگدان اشاره کرد. این شهر بعد از آن هم پستی بلندی ها یکی از محبوب ترین شهرهای صربستان برای برگذاری فستیوال های فرهنگی و هنری، موسیقی و فیلم است. با خرید تور صربستان از مکان های تاریخی پایتخت زیبای این کشور حتما دیدن کنید.

شهر بلگراد Belgrade

شهر زیبای بلاکرکوا bela crkva

بلاکرکوا نیز در میان شهرهای زیبای صربستان، از شهرت خوبی برخوردار است. شهری که با گذر از خیابان هایش ویلاهای شیک و زیبای آن چشمانتان را خیره خواهد کرد، فضای بیرون ویلاها با باغچه هایی سرسبز تزئین شده و از دیوارهای بلند آن گل های رنگارنگ آویزان شده که زیبایی خیابان ها را چندین برابر می کند. بوی باغچه و عطر گل ها در هوا پراکنده شده است و به آدمی حس زندگی می بخشد.

شهر زیبای بلاکرکوا bela crkva
از زیبایی خیابانش که بگذریم محو تماشای طبیعت بی نظیرش می شویم. دریاچه های هفت گانه بلاکرکوا در حقیقت زیبایی است ناخواسته که با گود برداری به دست انسان ایجاد شده است و آب دریای پانونیان به این گودال های عظیم  جانمی بخشد. امروزه این هفت دریاچه ی آبی، در کنار طبیعت سبز درختان، زیبایی طرح و رنگ گل ها و نسیم سبزی که در هوا جاری است منظره ای خیره کننده به وجود آورده  و باعث شده که بلاکرکوا یکی از جذاب ترین مقصدهای تور صربستان باشد.

دریاچه بلاکرکوا bela crkva

شهر گلوباتس Golubac

شهر گلوباتس صربستان ، شهری است که  در حاشیه سبز رودخانه دانوب جان گرفته . قلعه اسرارآمیز و افسانه ای گلوباتس، با معماری باشکوهش باعث شده که این شهر در کنار رود دانوب سالها خودنمایی کند. اگر تصمیم دارید با خرید تور صربستان به این شهر زیبا سفر کنید، بهتر است بدانید که گلوباتس با قلعه های تاریخی اش در کنار رنگ سبز دامنه ها و آبی زلال دانوبش می تواند بهترین گزینه ها برای سفرتان باشد.

شهر گلوباتس Golubac

دهکده درونگارد Drvengard

اگر با خرید تور صربستان، تصمیم دارید در طبیعت زیبای این کشور روزهای بی نظیری را تجربه کنید، دهکده درونگارد یکی از بهترین گزینه هاست، در واقع این دهکده، زیبایی رها شده ای بود که توسط امیر کوستوریسا کارگردان کارکشته و مشهور سینمای جهان، کشف شد. اکنون این  دهکده با طبیعت قابل ستایشش به یک مکان فرهنگی و هنری تبدیل شده که برخی از رویداد های هنری سینما مانند جشنواره استندروف در آن برگذار می شود . این دهکده ی زیبا یکی از جاذبه های پرطرفدار صربستان است. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در سفر با تور صربستان بازدید از این دهکده و طبیعت سبزش را از دست ندهید.

درونگارد

دهکده درونگارد Drvengard

شهر نووی ساد Novi sad

شهر نووی ساد یکی از شهرهای محبوب توریست ها و گردشگران تور صربستان است. شهری پر از هیاهو و جوش و خروش که حس طراوت و زندگی اش را از موسیقی می گیرد.این شهر هر سال میزبان یکی از مشهورترین فستیوال های موسیقی دنیا یعنی جشنواره اکسیت می باشد. نووی ساد در طی پانزده سال میزبانی اش خوانندگان مشهور و نامی زیادی را به خود دیده است. در حقیقت موسیقی ای که در قدم به قدم شهر نووی ساد جریان دارد، این شهر را به یکی از جاذبه های دلنشین تور صربستان تبدیل کرده است.

شهر نووی ساد Novi sad

می توانید برای خرید تور صربستان با نازل ترین قیمت، از طریق شماره 05131700 با کارشناسان تور خارجی آواسیر24 در تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700