فهرست مقاله

جزایر و سواحل بی نظیر مالزی با ماسه های طلایی اش از شگفتی های طبیعی این کشور محسوب می شه که در بین مسافرهای تور مالزی حسابی پرطرفداره.
این گنجینه های طبیعی زیبا رو خط ساحلی طویل مالزی به وجو آورده.
برای آشنایی با جهان شگفت انگیز مرجان ها و زندگی زیبای دریایی با ما در آواسیر۲۴ همراه بشین.

خرید تور مالزی

جزیره لنکاوی با سواحل آفتابی

لنکاوی در شمال غربی شبه جزیره مالزی واقع شده که به خاطر سواحل آفتابی، آسمان صاف آبی و همین طور شگفتی های زیبای طبیعی که داره در جهان بسیار معروف شده.
سرسبزی و زیبایی این جزیره بزرگ در کنار امکانات رفاهی و اقامتی مثل فرودگاه بین المللی، جاده های عالی، تفرجگاه های ساحلی پیشرفته، طیف متنوعی از اقامتگا ها از هتل های ارزون تا هتل های لوکس و گران و مجموعه های تفریحی بیشمار این جزیره، لنکاوی رو به یک مقصد چند منظوره و پر هیجان در تعطیلات تبدیل کرده.
این سواحل شگفت انگیز و پهناور شنی رو انبوه درختان سبز جنگلی در آغوش گرفتن که میشه گفت سرتاسر این جزیره، آرامشی فوق العاده داره.
اگر با خرید تور مالزی، به جزیره زیبای لنکاوی سفر می کنید، حس بی نظیر تماشای غروب این جزیره با پرتوهای قرمز و نارنجی رنگ در میان گرگ و میش هوا یکی از بهترین منظره هایی است که در ذهنتون موندگار میشه.

تور مالزی لنکاوی

جزیره پنانگ مروارید مشرق زمین

از معروف ترین جاهای دیدنی و اقامتی مالزی، پنانگ است و زمانی که زیباییش  با شکوفه باران کامل بشه، تبدیل به مروارید مشرق زمین می شه.

خط ساحل شمالی پنانگ رو، شن های طلایی رنگ و آب های پر زرق و برق آن متمایز می کنه که همین زرق و برقه که سواحل مختلف پنانگ رو بین گردشگران تور مالزی محبوب کرده.
از معروفترین سواحل پنانگ، (باتو فرینگهی) هست که هتل ها و اقامتگاه های استاندارد بین المللی این ساحل شهرت زیادی دارن.
همانطور که کم کم آفتاب غروب می کنه، “باتو فرینگهی” هم با برپایی جشن ها و بازارهای رنگارنگ و زیبایش، شروع به زنده شدن می کنه که حسابی برای توریست های جزیره جذابه.

تانجونگ بونگاه هم یکی دیگه از سواحل معروف و شناخته شده جزیره پنانگ هست که به مسافرها توصیه میشه.
این ساحل رو غار های عجیبی که در بین صخره ها و سنگ های غول پیکر وجود داره، خیلی جذاب می کنه.

تور مالزی جزیره پنانگ

جزایر جوهور، جزایری درخشان

جزایر سحر آمیز جوهور رو، آب های شفاف، شن های سفید و حیات دریایی متنوع و زیبا کرده.
جوهور، پر از زیبایی های تاریخی ست و برای طرفداران طبیعت، جزو بهترین انتخاب هاست.
جزایر سیبو، راوا، پمانگیل، اور، تینگی، بسار، مونسریپ و هوجونگ مانند گردنبندی پر از جواهر در ساحل شرقی جوهور، به زیبایی می درخشند.

تور مالزی جزیره جوهور

جزیره سیبو با پوشش گیاهی سرسبز و سواحل طلایی پایان ناپذیرش شناخته می شه. دریانوردی، موج سواری، کشتیرانی و کایاک سواری از جذابیت های سیبو برای مسافران تور مالزی به حساب میاد.
جزیره راوا، با درختان نخل بلند، شن های سفید و دریاچه های طبیعی اش یک مکان گرمسیری ایده آل است که می تونین از تمام لحظات آن استفاده ببرین.

تور مالزی جزیره سیبو
بندر دیکسون، نگری سمبیلان

بندر دیکسون یکی از معروف ترین ساحل های جاده ساحلی غربی مالزی است.
نزدیک بودن این بندر به پایتخت کور و امکانات اقامتی وسیعی که داره، باعث شده یک مقصد همه چی تمام برای تفریح و برگزاری برنامه های مختلف باشه.

بندر دیکسون (PD)، با سیستم مادر تباری خاصش، فرهنگ مینانگ کابائو و طراحی معماری به خصوص سقف های هلالی شکل اش، در واقع یک افتخار برای “نگری سمبیلان” محسوب می شه.
این بندر از محبوبترین مکان های توریستی در تور مالزی به حساب میاد که این محبوبیت رو مدیون زیبایی های تاریخی و طبیعی زیبا و منحصربه فردش، مانند فانوس های دریایی ۵۰۰ ساله، فستیوال های آبی و مسابقات ورزشی بین المللی و اقامتگاه های ۵ ستاره، هتل ها و خانه های ییلاقی اش است.
همچنین در مناظر سرسبز و خوش آب و هوای این ساحل میشه از کمپینگ در طبیعت و شب های پر ستاره دیکسون لذت برد.

تور مالزی بندر دیسکون

برای مشاوره سفر و خرید تور مالزی ارزون قیمت می تونین از طریق شماره 05131700 با دپارتمان تور خارجی آواسیر تماس بگیرین.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700