فهرست مقاله

دبی یکی از توریستی ترین شهر های لوکس و تقریبا نو ظهور امارت متحده عربی است که به خاطر جذابیت های متنوع و لوکسی که دارد، توریست ها و گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند.جالب است بدانید که این شهر آنقدر ها هم بی ریشه و تاریخ نیست، بلکه در کنار این همه دیدنی های جدید و فوق العاده اش، وجود آثاری تاریخی هم به چشم می خورد. پیشنهاد می کنیم که با خرید تور دبی از این شهر لوکس و پر جاذبه دیدن کنید. در این مطلب با آواسیر۲۴ همراه شوید تا با برخی از زیباترین جاهای دبی آشنا شوید..

تور دبی

برج خلیفه مشهور ترین جاذبه دبی

یکی از مشهورترین جاذبه های شهر دبی، برج خلیفه است. برجی که با الهام از طبیعت و گل لیلی عنکبوتی طراحی و ساخته شده و طراح آن “آدرین اسمیت” است. برج خلیفه برجی با ارتفاع ۸۲۸ متر و ۱۶۳ طبقه است که در واقع مرتفع ترین و بلندترین سازه ی جهان به شمار می رود. در این برج همه جور امکانات برای راحتی و رفاه از جمله هتل، رستوران، مرکز خرید، کتابخانه،استخر و غیره مهیاست. این برج رکورد دار بلندترین سکوی پرش و بازدید است که می توان از طبقه ۱۲۴ آن مناظر زیبای اطراف را تماشا کرد.

برج خلیفه

آب نمای موزیکال دبی

یکی دیگر از دیدنی های زیبای شهر دبی که توسط شرکت وت دیزاین آمریکا طراحی شده است آب نمای موزیکال این شهر است.  آب نمایی که در طول هفته با آهنگ هایی به زبان های مختلف دنیا می رقصد. جالب است بدانید که یکی از آهنگ هایی که آب نما با آن رقص و پایکوبی می کند آهنگ امواج بیژن مرتضوی است، همچنین آهنگ دیگری که در این آب نما پخش می شود که شاید برایتان آشنا باشد، آهنگ زیبای  متن سریال ترکی ایزل است. این آب نما با طول ۲۷۵ متر، رقصش را در بین نورافکن هایی با ۲۵ رنگ متفاوت انجام می دهد و آب را تا ارتفاع ۱۵۰ متری به آسمان پرتاب می کند. پیشنهاد می کنیم در سفر با تور دبی از این آب نما هم دیدن کنید.

 آب نمای موزیکال دبی

سافاری بیابانی دبی

یکی از هیجان انگیزترین و دلچسب ترین جاذبه های گردشگری دبی، سافاری بیابانی آن است که به شما امکان تماشای کاروانهای شتر، اسکی روی شن و تلماسه و گردش با ماشین در میان تپه های شنی صحرا را می دهد که خاطره ای پر از هیجان را برای شما می سازد. این جاذبه ی هیجان انگیز در بیابان دبی، در دل زیبای کویر کمپی سنتی قرار گرفته و گردشگران می توانند برای صرف ناهار یا شام، نوشیدنی، موزیک و تماشای رقص عربی زیر آسمان زیبای کویر به آنجا بروند و از سفرشان به صحرا لذت ببرند.

سافاری دبی

 

پارک ساحلی الممزر

یکی از تفریحگاه های آرام و زیبای تور دبی که درونش می توان از سرسبزی انواع زیاد  درختان، قدم زدن بر روی شن های سفید ساحلی و نسیم خنک و امواج خروشان دریا لذت برد، پارک ساحلی الممزر است. پارکی که دارای ۵ ساحل زیبا، فضای بازی کودکان و فضاهای مختلف ورزشی مثل فوتبال، والیبال، اسکیت و استخر شنا است. همچنین در پارک الممزر آلاچیق های چوبی زیبا و رنگارگنی در نظر گرفته شده است که دارای باربیکیو و وسایل آشپزی است که همه ی این امکانات و زیبایی ها در کنار هم به گردشگران این امکان را می دهد که در طول سفر به دبی، یک روز آرام و دلچسب را در کنار این ساحل زیبا تجربه کنند.

پارک ساحلی الممزر

دو رستوران فوق العاده زیبا و کم نظیر در برج العرب دبی

صرف غذا در در مکانی کاملا متفاوت و رویایی یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین تجربه ها و خاطرات یک سفر است. در شهر زیبا و لوکس دبی دو رستوران وجود دارد یکی بر فراز آسمان و دیگری در عمق دریا. رستورانی زیبا و هیجان انگیز به نام  المنتها در دبی در ارتفاع ۲۰۰ متری ساخته شده است که گردشگران برای صرف غذا در آن با یک آسانسور شیشه ای می توانند به آنجا بروند و غذایی دلچسب بر بلندای دبی نوش جان کنند.

رستوران المنتها دبی
رستورانی دیگر به نام المحاره به منای صدف است که با زیردریایی می توان به این رستوران رفت و هنگام صرف غذا، آبزیان موجود در دیوار های آکواریومی این رستوران شگفت انگیز را تماشا و حسی متفاوت را تجربه کرد. بد نیست بدانید که رستوران المحاره جز ۱۰ رستوران برتر دنیاست.

رستوران المحاره دبی

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700