فهرست مقاله

در بخش اول معرفی محبوب ترین شهرهای صربستان، برخی از محبوب ترین شهرها برای سفر با تور صربستان و جاذبه های آنها را به شما معرفی کردیم. کشوری که با داشتن رود دانوب، رنگ خشکسالی را به خود ندیده است. صربستان کشور سرسبزی که از خیابانهایش عطر گل ها به مشام می رسد و در دشت هایش، سکوت سبز چمن زار حکم فرماست، کشوری پر از جاذبه های تاریخی و طبیعی که در هر شهر آن می توان گوشه ای از تاریخ را لمس کرد. در ادامه این مطلب با آواسیر۲۴ همراه باشید.

تور صربستان

شهر نیش Niš

یکی از سه شهر بزرگ صربستان شهر رمز آلود و افسانه ای نیش است. شهری که در گذشته های دور به سرزمین پریان معروف بوده است. چهره ی این شهر به دلیل پشت سر گذاشتن خستگی تاریخ، متفاوت است. از برجی که از جمجمه انسان ساخته شده تا مجسمه ی هزار و هفتصد ساله کنستانتین کبیر در میدان شهر ، همگی میراثی از گذشته های دور هستند که شهر نیش را به یکی از پربازدیدترین شهرهای توریستی صربستان تبدیل کرده است. این شهر عجایب و افسانه های بسیاری را در خود جای داده که در تور صربستان می توانید از همه آنها دیدن کنید.

شهر نیش Niš

برجی جمجمه ای

شهر شیطان Devil’s town

در جنوب صربستان و در روستایی به نام خون، منطقه ای وجود دارد که به آن شهر شیطان می گویند. بر روی دو دره ی زیبا و سرسبز کوه رادان، ستون هایی سنگی با اشکال عجیب و غریب با قد ۲ متر تا ۱۵ متر در کنار هم قرار گرفته اند و گاهی نیز تغییر شکل می دهند که وقتی به آنها نگاه می کنید، انگار این سنگ های مرتفع، انسان هایی هستند که کلاه بر سر دارند، کنار هم ایستاده و تماشاگر چیزی هستند.جالب است بدانید که طبق افسانه های کهن این ۲۰۲ ستون سنگی را همان ۲۰۲ نفری می دانند که میهمانی شیطان را پذیرفتند و سپس به سنگ تبدیل شده اند.  در گوشه ای از این شهر رمز آلود، دو چشمه با آب تقریبا اسیدی  وجود دارد به نام های چشمه جهنم و شیطان که این آب خاصیت شفا بخشی دارد. همچنین این شهر سه چشمه آب گرم با املاح معدنی درمان گر دارد که همه ی این ویژگی ها در کنار هم گردشگران زیادی را با خرید تور صربستان به شهر شیطان می کشاند.

شهر شیطان Devil's town

شهر تاریخی زمون  zemun

شهر زمون شهری تاریخی به جای مانده از جنگ جهانی اول است که به صربستان تعلق گرفت. بنای پر آوازه ای که در قلب شهر قد برافراشته و حسابی خودنمایی می کند، برج باشکوه گاردو است. برجی مرتفع که از بالای آن همه زیبایی رنگین شهر، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. جالب است بدانید که این برج توسط مجارستانی ها ساخته شده و اکنون نماد تاریخی شهر زمون لقب گرفته است. در شهر زمون بر روی بستر رود دانوب رستوران ها و کافه هایی شناور  وجود دارد که صرف شام و شب نشینی در شب های پر ستاره زمون را دلنشین تر و زیباتر می کند. این شهر یک تجربه به یاد ماندنی را برای گردشگران تور صربستان رقم می زند.

شهر تاریخی زمون  zemun

زلاتیبور Zlatibor

در بخش غربی صربستان ، بر روی کوه ها منطقه وسیعی به نام زلاتیبور وجود دارد. منطقه ای که با طبیعت بکر و چشم انداز زیبایش هم در فصل تابستان و هم در فصل زمستان میزبان گردشگران و توریست هایی است که برای لذت بردن از طبیعت زیبای این منطقه با خرید تور صربستان به زلاتیبور سفر می کنند. در تابستان نسیم خنکی که از دامنه های سرسبز و پر گل کوه ها بر می خیزد هوا را برای کوهنوردی و پیاده روی مناسب می کند و در زمستان برفی که بر روی کوه ها می نشیند اسکی بازان را به این منطقه فرا می خواند. اما جاذبه های اصلی این شهر ، کلیسای چوبی تاریخی آن و موزه ای است که در فضایی کاملا باز قرار دارد.

زلاتیبور Zlatibor

می توانید برای خرید تور صربستان با نازل ترین قیمت، از طریق شماره 05131700 با کارشناسان تور خارجی آواسیر24 در تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

05131700